Free Shipping in Singapore for order $98

Cart

Your cart is currently empty.

How SaferOptics Saved My Daughter's Vision

As a mom, I was quite skeptical at first. Would these glasses cause harm to my girl's eyes? 👀 As those old aunties say, "Kids shouldn't wear glasses because it...

Read More

Cermin Mata Anti Blue Light SaferOptics - Lindungi Mata Anak Anda

Sejak PKP, anak-anak CN memang tidak lekang dengan handphone masing-masing. Kalau si abang dengan alasan kelas online, adiknya pulak sibuk nak tengok youtube sebab jeles abang asyik tengok handphone je....

Read More

Review Safer Optics Anti Blue Light Eye Wear

Setiap hari kita buka hadiah yang paling indah iaitu sepasang mata kita. Huda didik anak-anak jaga mata dengan sebaiknya supaya mata mereka sentiasa sihat dan bebas masalah mata sampai besar...

Read More

Jom Lindungi Mata Anak dengan Cermin Mata Anti Blue Light

Cermin Mata Anti Blue Light | Anak suka main gadget? Jika ya, ini memang dilema yang normal dialami oleh ibu bapa zaman sekarang termasuklah ciktom. Walaupun kekadang kita sedaya upaya...

Read More

Lindungi Mata Anak Anda Dengan Cermin Mata Anti Blue Light SaferOptics

Written by Lea Azleeya Zaman sekarang ni kalau takde smarphone kat tangan tak sah.. 24 jam dok melekat je kat tangan.. Tengah makan pun, masih lagi dok skroll handphone.. Boleh...

Read More

Does My Child Need Glasses

How to know if your child needs glasses? As a parent or guardian, at some point, we would be concerned whether our child has eye sight problems. This issue normally...

Read More
Translation missing: en.general.search.loading